Skutečně husarský kousek se podařil manažerům DM drogerie v Čechách. Využili situaci kolem methanolu v chlastu, hysterii kolem falšovaní alkoholu a z toho vyplynulou prohibici, jak zviditelnit svou značku a podpořit prodeje.
Ministr zdravotnictví ČR vyhlásil zákaz prodeje nápojů s obsahem více, než 20% alkoholu. Manažeři sítě drogerií nařídily stáhnout z prodeje i francovku Alpa, která se používá zejména pro venkovní masáže například nohou. Někteří lidé při žaludečních potížích užívali kostku cukru politou Alpou. Alpa obsahuje 60% ethanolu (tedy lihu) a jsou známy případy lidí, kteří ji běžně pijí, i neředěnou.
V situaci, kdy se média předhánějí v tom, kdo dříve přinese šokující zprávu, napsali i o tomto preventivním opatření. A o pár hodin psali o tom, jak se manažeři rozhodli vrátit Alpu opět do regálů svých prodejen.
Znáte lepší způsob, jak zapojit média na jejich náklady do vaší reklamní kampaně a jak zvýšit prodej jakéhokoli zboží tím, že z něj „najednou“ uděláte zboží nedostatkové?