Přímo z pece

Tímto sloganem propaguje řetězec Lidl své pečivo, čerstvě upečené v pecích v jejich prodejnách. Pečivo v prodejnách voní nejen ráno, ale i přes den a podvečer. Je to ale opravdu čerstvé?



Málokdo se zeptá, kde se ty kádě na hnětení těsta, sklady mouky, a vůbec ty velké pekařské pece v skladových prostorách prodejen vejdou? Máte pravdu, nikde. Ani v jedné prodejně není kompletní pekárenská linka. Jsou tam jen dopékací (rozpékací) pece. Personál vybere z mrazáku téměř hotové polotovary a dá je dopéci. Za pár minut máte v kteroukoli denní dobu k dispozici čerstvé voňavé pečivo. No čerstvé…

Aby to bylo tak jednoduché v prodejně, někde jinde si to museli odmakat. V pekárně těsto zamísili, po vykynutí dali péct, ale těsně před dokončením pečení přerušili, tento polotovar rychle zmrazili a uskladnili. Po pár měsících polotovar dorazil do prodejny, kde ho v příhodnou chvíli dali dopéci a teď vám nabízejí čerstvé pečivo přímo z pece.

Zhořklo vám něco v ústech? Ani se nedivím. Aby voda v těstě během mrazení nedělala „pekařům“ problémy, museli přidat do těsta emulgátory. Aby to vydrželo téměř rok, museli přidat stabilizátory a konzervanty. Dobrou chuť.

A navíc, takové „čerstvé“ pečivo je čerstvé a chutné jen pár hodin. Chutná skvěle, ale na druhý den je jako guma.

Pokud ho sníte do pár hodin od „upečení“ a nevadí vám různé chemické přísady, které se v dnešní moderní potravinářské výrobě používají, kupte si toto pečivo. Podle mě by ale mělo takto připravené pečivo a chléb svým označením odlišeny od klasicky pečeného chleba a pečiva. Tak jak to na Slovensku dělá firma Kaufland a jak to od podzimu 2012 musí ze zákona dělat všichni prodejci v Čechách.

Pokud vás zajímají detaily, najdete je v článku „Čerstvé“ pečivo z mrazáku


Jak bude reklama vypadat?
-
Trvalá reklama zde jen za 220 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Napsat komentář

Jméno *
Email *
Webová stránka